Методичнее об’єднання вчителів
фізико-математичного циклу Кам’янської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №1 в 2015-2016 н.р. працювало над проблемою: «Удосконалення сучасного уроку
шляхом застосування диференційованого та індивідуального підходу до учнів».
Основні завдання
методичного об’єднання:
1. Активізація творчих здібностей учнів.
2. Підвищення методичного та фахового рівня, педагогічної майстерності членів методоб’єднання.
3. Реалізація проблеми школи та математичного об’єднання.
4. Вивчити можливість застосування інтерактивних технологій на уроках математики, фізики.
До складу МО входить 5 вчителів.
Список членів методичного об’єднання вчителів фізико-математичного
циклу:
П.І.Б.
|
Кваліфікація за дипломом
|
Посада,
предмети,
що викладає
|
Пед.
стаж
|
Категорія,
посада,
звання,
нагороди
|
Дорофєєва Олена
Миколаївна
|
вчитель математики і фізики
|
вчитель
математики
|
30
|
Вища
|
Одринська Лариса
Вікторівна
|
вчитель математики
|
вчитель
математики
|
44
|
Вища,
старший
вчитель
|
Корепанова Валентина
Володимирівна
|
вчитель математики
|
вчитель
математики
|
8
|
ІІ катнгорія
|
Бінецька Людмила
В'ячеславівна
|
вчитель фізики
|
вчитель
фізики
|
26
|
вища
|
Олефіренко Наталія
Михайлівна
|
вчитель математики,
інформатики та обчислювальної техніки
|
вчитель
інформатики
|
23
|
Вища,
старший
вчитель
|
Члени методоб’єднання виконують громадські обов’язки:
·
Дорофєєва О.М. -
голова шкільного МО вчителів математики;
·
Олефіренко Н.М. -
голова районного МО вчителів інформатики;
·
Корепанова В.В.-
шкільний координатор міжнародногоматематичного
конкурсу «Кенгуру».
З метою реалізації методичної
проблеми використовуються різноманітні форми методичної роботи:
взаємовідвідування уроків, семінарські заняття, відкриті уроки, засідання МО.
Активно використовується кабінет
ІКТ для проведення уроків математики, фізики, інформатики, позакласних заходів.
Вчителі активно використовують можливості глобальної мережі Internet для підготовки до уроків.
17 лютого 2016 року на базі школи працював районний семінар вчителів математики на тему "Модернізація навчально-виховного процесу на засадах
особистісно-орієнтованого підходу до вивчення математики".
Згідно плану роботи семінару вчителі нашої школи провели відкриті уроки:
·
Одринська Л. В., вчитель вищої категорії, «старший учитель» - геометрія, "Розв'язування задач на застосування теореми Піфагора", 8-Б клас;
·
Дорофєєва О.М., вчитель першої категорії - алгебра, клас "Перетвореннявиразів
з коренями”,
8-А;
·
Корепанова В. В., вчитель-спеціаліст - математика, "Додавання раціональних
чисел з різними знаками”, 6-А клас.
Після обговорення проблеми семінару були вироблені методичні рекомендації.
Підсумки районних олімпіад з фізики
15 листопада проведено ІІ
етап Всеукраїнської олімпіади з фізики.
За рішенням журі переможцями
олімпіади визнано:
Серед учнів 7-х класів:
ІІ місце – Тягловський Денис, вчитель Бінецька Л.В.
Серед учнів 8-х класів:
ІІ місце – Курганський Леонід, І
ІІ місце - Василенко
Ігнатій, вчитель Бінецька Л.В.
Підсумки районної олімпіади з математики
28
листопада
проводилась районна олімпіада з математики.
Призові місця зайняли учні 6-х класів:
ІІ місце – Наземець Антон
ІІІ місце – Бугаєвський Ярослав, Пограничний Віктор (вчитель Корепанова В.В.).
ІІІ місце – Бугаєвський Ярослав, Пограничний Віктор (вчитель Корепанова В.В.).
Районні олімпіади
з інформатики
6.12.2015 року відбулася района олімпіада з інформаційних
технологій. Результати участі учнів Кам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1:
ІІІ місце – Волошин Віталій (11-Б)
ІV місце - Білик Ярослав (11-Б) (фотозвіт - у блозі Інфохмара)19.12. 2015 року - ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з інформатики (програмування): учні 11-Б класу Волошин Віталій і Білик Ярослав, ІІІ місце в олімпіаді.
ІІІ місце – Волошин Віталій (11-Б)
ІV місце - Білик Ярослав (11-Б) (фотозвіт - у блозі Інфохмара)19.12. 2015 року - ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з інформатики (програмування): учні 11-Б класу Волошин Віталій і Білик Ярослав, ІІІ місце в олімпіаді.
Результати конкурсу
"Бобер-2015"
Результати участі учнів школи у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерної вправності
"Бобер-2015":
всього зареєструвалися - 40 осіб
взяли участь - 37 осіб
сертифікат
взяли участь - 37 осіб
сертифікат учасника - 14 осіб
добрий результат - 19 осіб
відмінний результат - 4 особи
Координатор - учитель інформатики
добрий результат - 19 осіб
відмінний результат - 4 особи
Координатор - учитель інформатики Олефіренко Н.М.
всього зареєструвалися - 40 осіб
взяли участь - 37 осіб
сертифікат
взяли участь - 37 осіб
сертифікат учасника - 14 осіб
добрий результат - 19 осіб
відмінний результат - 4 особи
Координатор - учитель інформатики
добрий результат - 19 осіб
відмінний результат - 4 особи
Координатор - учитель інформатики Олефіренко Н.М.
Кенгуру 2016
17 березня в нашій школі був проведений міжнародний етап математичного конкурсу «Кенгуру», в якому взяли участь 76 осіб. Це були учні 2-А, 2-В, 2-Б, 3-А, 3-В, 5-А, 5-Б, 5-В, 6-А, 6-Б,
6-В, 7-А, 7-В, 8-А, 8-Б,
8-В,
9-Б, 10-А класів.
Найактивнішими були учні 2-Б, 5-А, 5-В, 6-А, 7-В, 8-Б класів.
Члени МО, з метою ознайомлення і вивчення нормативних документів з математики та інформатики, передового досвіду колег, широко використовують інтернет-джерела, та виписують фахові видання (річна підписка):
1.
Журнал
«Математика в школах України» (вид.«Основа»);
2.
Журнал
«Математика в школі» (вид.«Педадогічна преса»);
3.
Газета
«Інформатика» (вид. «Шкільний світ»);
4.
Журнал
«Інформатика в школі» (вид. «Основа»).
Але в роботі вчиталів фізики та математики є недоліки. З метою їх усунення, необхідно:
·
Розвивати інтерес учнів
до навчальних предметів фізики
і математика, вчити учнів вчитися.
·
Удосконалювати обчилювальні навички учнів.
·
Удосконалювати
урок, форми роботи
на уроці шляхом застосування новітніх технологій,
диференційованого та індивідуального підходу.
·
Здійснювати
пропедевтику зовнішнього незалежного оцінювання
з фізики та математики.
Немає коментарів:
Дописати коментар